Det regner det regner.   4 comments

Og heldigvis så passer det bra å være inne i dag. Så bra at jeg ikke er heelt frisk fra forkjølelsen enda. 😉 *Plystre* (beste unnskyldningen ut denne uka) Uansett så skal jeg bare kose meg inne resten av dagen, men å være på her, lese litt i Bly Av Saaby Christensen og kanskje se the Wire.

Ellers så har jeg og mamma vært på basercafen som skolekorpset har hatt på ungsdomshuset i nærtheten av der vi bor. Men jeg ble litt skuffa over at vi ikke vant noe særlig på loddene vi tok. Det endte men en tipakking med hvite stearinlys. Mens skuffa ble jeg fordi det var en grå hekla lue, som jeg faktisk hadde lyst på, men som verken mamma eller jeg vant. Men det var vel kanskje ingen andre som ville ha den heller, fordi den hang der enda da vi gikk.  Jaja. Kanskje jeg kan prøve å hekle en sånn selv om ett par tre år når jeg faktisk kanskje får til å hekle?

Posted 25. oktober 2008 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Det regner det regner.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Her har vi hatt blå himmel og sol i dag 😉 Du bor på feil plass, hehe

  2. *snøft* Snakk om å være frekk.

  3. Deilig vær her nede… koffer har æ så løst på godt som egentlig ikke eksisterer, men bare i mitt hode.. åhhhh…

  4. Duuu er bare slæm nu. Så det såå.

Legg igjen en kommentar

