Oh yeah!   3 comments

Her sitter jeg og er forkjøla og fryser. Og gjett hvem som kommer til å ha det morro i barnehagen i morgen? Jo, det er meg det. Jeg håper jeg ikke fryser like mye i morgen når de skal være ute, fordi det kommer i såfall til å bli jævlig. Mildt sagt. Fordi nå sitter jeg på rommet mitt med colleggenser, varm bukse og sokker med varmovnen på 20 grader, og likevel er det litt kjølig her.

Arg. Selvføgelig skjer dette nå.

Posted 19. oktober 2008 by IborgLisa in Div. poster

3 responses to “Oh yeah!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Huff da, god bedring!

    Tusen takk

  2. jeg sier bare «ditto» jeg, for jeg og er sånn der forkjølet.
    Men stakkars barnehagebarna, nå blir jo alle de syke også. Hehe…du skal se du starter en epidemi der oppe!

    God bedring 🙂

    Takk. Men nu håper æ faktisk at ungan er herda, fordi æ tror det var æ i utgangspunket ble smitta i forrige uka.

  3. haha morsomt om plutselig hele barnehagen ble forskjøla.. håper det gikk greit i dag. Æ har ikke jobba i dag, ble bare invitert på middag hos mamma som varte vell lenge.. du veit åssen hu e..

    Det er kjempearti å smitte andre. Så lenge æ slipper å varte opp. *Mohahaha* Men godt med fri i dag, selv om forkjølelsen kjennes verre ut. Kanskje æ smitter noen i mårra også?

Legg igjen en kommentar

