Litt forsinket bare.   3 comments

Egentlig så hadde jeg tenkt til å skrive her på mandagen. Men det ble ikke noe av. For å si det slik: Jeg var ganske så gåen da. Riktignok var det litt rart å være der, siden jeg ikke kjenner barna eller de ansatte. Men noen av rutinene er like de som jeg har sett før. Sånn sett var det greit.

Men akkurat nå har jeg en litt blandet følelse av at jeg egentlig er glad for at jeg ikke jobber med unger til vanlig, men samtidig så håper jeg at de trenger meg mere. Mest fordi det var godt å jobbe litt mere enn det jeg gjør til vanlig. Så det så.

Og hvis de ikke ringer igjen så har jeg iallefall litt ekstra penger, noe som kan være greit siden søstra mi har bursdag.  Heldigvis så er de ikke vant med å få dyre gaver fra meg og storebroren vår, så sånn sett så merker de ikke så mye forskjell fra tidligere. Kanskje litt dyrere ting kan de få når vi kanskje har fått fast på helttid.

Posted 15. oktober 2008 by IborgLisa in Div. poster

3 responses to “Litt forsinket bare.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Noen passer til å jobbe i barnehager mens andre ikke.. jeg hører til ikke gruppen.. jeg begynner å tenke at jeg ikke passer hvor som helst..

  2. Blanda følelser e vel litt vanlig første dagen. Bare vent til du blir godt innkjørt og du e blitt glad i alle de søte små trollan 🙂 Neida, det e vel som Daysiblue sier, barnehage e ikke for alle. 🙂

  3. Æ er tydeligvis flink med unga, så sånn sett så burde æ passe inn å jobb i en barnehage. Og så ble æ oppringt i dag, så æ skal jobbe der på mandagen igjen. Så me får nu sjåå ka som skjer.

Legg igjen en kommentar

