Allright?   5 comments

I går ble jeg oppringt av ei som lurte på om jeg ville/kunne være vikar i en barnehage på mandag. Det sa jeg ja til. Siden jeg trenger pengene, og muligheten til å få mere vikarjobbing fram til jeg får meg en fast jobb. Så det så. Så det blir jo litt spennende å se hvordan det går da.  Selv om jeg egetlig aller helst ville ha vært vikar i den barnehagen jeg jobber i. Litt lettere å huske navn der. 😉

Bortsett fra det så skjer det heller lite her. Men jeg tror ikke får den jobben. Siden jeg ikke hørte noe fra dem i begynnelsen av uken, når hun dama som intervjuet med sa det. Jeg tror jeg ødela det ganske så mye for meg selv på det intervjuet. Jaja. Man lærer så lenge man lever. Eller noe annet tåpelig ordtak.

Ellers skal mamma dra sammen med en vennine for å se Little me nå i ettermiddag/kveld. Og jeg er alene hjemme i noen få timer. Jippi. Da skal jeg fått gått en tur (as if,  kanskje) og sett The Wire. Det blir bra. Uansett hva det egentlig blir til.

Posted 11. oktober 2008 by IborgLisa in Div. poster

5 responses to “Allright?

Subscribe to comments with RSS.

  1. Fikk du gått tur? Æ har aldri sett the Wire, e den bra?

  2. Fikk gått tur i går, men enda ikke i dag. The wire er bra, men det tok litt tid før æ kom inn i handlinga.

  3. jobb jobb.. uff gruer meg til i morgen.. da ska jeg næmlig på opplæringsvakt! huff å huff koffer må æ ha disse nervøse nervene?

    Fordi æ hadde det tidligare i dag. Men nu er æ bare glad for at æ ikke jobbe med unga til vanlig.

  4. Bare innom og sier hei, så altså HEI 🙂
    Lite på nett for tiden, men innom og leser litt i blant.
    Lykke til på jobbfronten!!

  5. Hei tilbake Lindis. Æ håper også at det vanker en jobb på meg snart.

Legg igjen en kommentar

