Mandag.   9 comments

Ikke noe telefon fra de som intervjuet meg. Hører jeg ikke noe fra dem i morgen så ringer jeg. På lykke og fromme, siden jeg ikke husker navnet på den jeg skal spørre etter. Gjett hvem som føler seg smart?

Ellers i dag har jeg sett litt etter flere jobber jeg kan søke på. Også jeg noen jobber med søknadsfrist i denne uka. Så jeg burde vel kanskje faktisk begynne å skrive nynorsk jobbsøkand i morgen. Og gjett hvem som ikke er noe flink til det. Japps, det er meg.

Også har jeg faktisk gått tur i kveld (med nye sko), og ikke bare utsatt det. Sånn sett føler jeg meg flink. Selv om det begynte å gnage litt på ene tåa mi. Men akkurat nå skulle jeg ønske at vi hadde to tver med dvdspiller på forskjellige rom. Fordi mamma skal se den svenske krimserien på tv2, og jeg har lyst til å se The Wire. Selv om jeg kan se det på pcen, så har jeg ikke noe lyst til det. Men egentlig så kan jeg nå se en episode etter kveldsnytt. Eller noe slikt,

Posted 6. oktober 2008 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , , , ,

9 responses to “Mandag.

Subscribe to comments with RSS.

  1. nu skriv æ nåkka her,…… har duuuuu riiiiiiiingt enda?

  2. ja…altså…har du ringt?
    Det er tirsdag kveld nå hvis jeg ikke husker helt feil?

  3. Har ikke ringt enda. Men æ vet ikke ka æ skal siii. Og dessuten så tror æ ikke at æ får jobben uansett, fordi intervjuet gikk til helvette.

  4. Kom igjen å ring god damn!!!!

  5. Æ føler bare frustrasjonen din over meg sissel.

  6. Neida, vil jo bare at du skal ha jobb 😉 Og da må man ringe, hehe!

  7. Bra. Veit ikke helt om æ hadde takla en til er småskuffa over meg enda.

    Men æ har skal være vikar i en barnehage på mandagen. Så kanskje æ kan få litt mere vikarjobbing.

  8. Det e jo kjempebra 😀 Veldig gøy i barnehage

  9. Japp, kanskje æ til og med får mere etterhvert der også?

Legg igjen en kommentar

