Intervjudag   3 comments

Jeg har hatt telefonintervju idag. På en plass i Oslo, som er mere innenfor noe slik at jeg vil jobbe med. Men vi får sjå hva som det egentlig blir til. Jeg skal visst få vite mere over helga. Dvs tidlig i neste uke, men jeg er ikke sikker på om jeg faktisk får den.

Men for å si den siden, jeg skal sende ut noen flere søknader. Bare for å være på den sikre siden. Sånn at jeg kanskje får en jobb en plass, en eller anna gang. Men ett til intervju. Det må vel bare være positivt?

Posted 2. oktober 2008 by IborgLisa in Div. poster

3 responses to “Intervjudag

Subscribe to comments with RSS.

  1. Det er positivt, og du får deg jobb en eller annen gang. Og det blir her nede.. bare så du vet det.. fordi det er bare sånn det er. så det så!

  2. Og vet du ka, har du ikke hørt noe før 1400 på mandag så ringe du å spør!!!

  3. Jada masa sissel. 😉 Men æ skal ringe å spørre ja.

    Daysi: æ vet. Selv om æ ikke får den så er det jo positivit at de iallefall ville intervjue meg.

Legg igjen en kommentar

