Plutselig ble det litt lenge siden sist.   6 comments

Egentlig så hadde jeg planer om å blogge igjen flere ganger i forrige uke. Men det ble jo selvføgelig ikke noe av.  I det siste så jeg ikke gjort så mye. Har sendt ut noen søknader til jobber som jeg aldri kommer til å få, eller faktisk kommer til å klare. Ikke at jeg får de jobbene som jeg kan klare og burde få. Med mindre det blir slik fordi at drømmejobben min venter på meg en plass, og skjebnen da sørger for at jeg da ikke har noen annen jobb som hindrer meg i å ta den drømmejobben når jeg får den. Hadde det ikke vært bra om det hadde vært slikt?

Ellers så har jeg fått noen nye klær. Noen nye serier på dvd, og vurdert å kjøpe nye joggesko. Sånn itilfelle jeg skal prøve å begynne og jogge. Noe som helt sikkert kommer til å gå. Anyways. Så har mamma lånt Beatles av Lars Saabye Christensen på bokbussen som kommer til skolen hun jobber på. Den ble hun ferdig med på lørdagen, så dermed begynte jeg på den i går. Og så er man hekta allerede.

Også prøver jeg å være positiv. Selv om det fortsatt er litt vanskelig til tider. Men dermed skal jeg prøve å endre litt på det. Med å gå tur nå i kveld, og prøve å få litt sånne ting som gjør at man blir i bedre humør. Også skal man se Gilmore Girls mens man er inntullet i ett pledd og drikker varm kakao. Pulverkakao vel og merke siden man ikke orker å lage sikkelig.

ps: når man søker på jobb i forlag der de hovedsaklig skriver på nynorsk, så er det vel bare en fordel å sende søknad på nynorsk også? Eller er det bare jeg som tuller litt mye?

Posted 29. september 2008 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , ,

6 responses to “Plutselig ble det litt lenge siden sist.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Den boka har jeg ikke lest siden jeg gikk på barneskolen.. ble lest høyt i klassen.. husker egentlig ikke så mye av den.. men æ har vært på ikea i dag.. det var morsomt å drømme sæ litt bort..

  2. Æ tror du kanskje må lese den på nytt. Er delvis helt hekta. Også er det godt å være på sofan og lese med pledd rundt seg.

  3. kanskje æ ska d, ska du lese de to andre i triologien?

  4. Æ tror æ nesten må det nu.

  5. Har faktisk aldri lest den boka, rødme litt her.. Men skal ta fatt på den så snart æ blir ferdig med det æ lese nu!

    Og, ja, trur det e en fordel å skrive nynorsk da ja 😉

    Fancy nytt design 😀

  6. Fann ut at det også var på tide at æ leste den nå når mamma faktisk hadde lånt den.

    Og eg veit. Men æ tror æ må øve meg litt mere på nynorsken før æ skriv søknanden. 😉

Legg igjen en kommentar

