På klesjakt.   2 comments

Nå har det seg slik at jeg har trengt noen nye klær. Noe jeg fortsatt litt gjør, men dog ikke så mye som jeg gjorde på denne tiden i forrige uke. Nå har jeg ei ny fin (og kanskje litt dyr bukse), litt mere undertøy (som jeg sikkert må kjøpe litt mere av) og 6 nye tskjorte. Så nå mangler det bare en ullgenser, litt flere tykkere høst&vinter&vår – gensere, en ny joggebukse (199 på obs).

Så i går var jeg å kjøpte t-skjorter. 6 stykker for ca 649, dvs ca 108 per stykk. Selv om tre av dem var dyere og tre billigere. *plystre* Anyways, så kjøpte jeg dem på jack & jones. (Merkelig nok så passer de selv om de er herre-tskjorter. ) Fyren som var på jobb der virket egentlig forsåvidt koselig nok, da han først spurte om jeg ville ha noe hjelp. Noe som jeg takket nei til fordi jeg ville først bare se på utvalget deres.

Problemet var jo det han spurte en gang til, men da fikk jeg ikke helt med meg hva han spurte om først. Bare at om det var en gave. Det var nei til det også. Da ble jeg spurt om det var å kjøpe bare for å kjøpe, og bare eh ja. Men det var jo tydelig han trodde jeg skulle kjøpe til typen min, og selv om jeg burde ha rettet på han. Så kjente jeg egentlig ikke orket å begynne å rette på han.  Men fyren var jo egentlig koselig nok som hjalp meg litt.

Så da endte jeg opp med 6 herretskjorter til meg selv, og en fyr som tror jeg har type. Jaja. Kan man bli mere patetisk egentlig?

Posted 18. september 2008 by IborgLisa in Div. poster

2 responses to “På klesjakt.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nusjda, ka i alle dager gjør det at han trur du har type? Dust å tenke sånn uansett, herreskjorter e jo kjempedeilig å ha på 😉

    Jaaa, de er kjempegode. Så det så. Men kanskje æ skal se på det som positivit at det er noen der ut som kan tenke seg at æ faktisk har type?

  2. Hvordan ser joggebuksa ut? e den god? har de den i mange størrlese som f.eks jeg kan bruke?

    hadde lest innleggende dine, bare glømt å kommentert…

    Det var sånne derre Championjoggebukser som er smale i beina. Så æ kjøpte ikke.

Legg igjen en kommentar

