Innleggene mine blir borte.   2 comments

Eller rettere sagt de blir bare ikke nedskrevet. Fordi jeg har helt siden tirsdag/onsdag tenkt ut flere innlegg når jeg ikke har vært med pcen, og som jeg da ikke har fått skrevet ned. Og dermed når de ikke blir skrevet ned med en gang så forsvinner alle de eventuelle gode innleggene helt bort.

Temaene har bare vært frustrasjon over at jeg ikke har hørt noe fra de to siste søknadene mine, og at jeg lurer på om det virkelig er noe vist i å prøve å sende søknad til en plass jeg har søkt to ganger før (med ca 5 års mellomrom) og som jeg aldri har hørt noe ifra. Ingen av gangene. Og så søker de etter folk på en av de to plassene som hadde vært perfekt å jobbe, men som jeg sikkert ikke har nok kunnskaper til å få.

Og i samme retning som at jeg da tydeligvis ikke får jobb så har jeg fått en lang leksjon fra pappa om hva jeg burde gjøre for å få jobb, og hvilken evt utdanning jeg kan ta. Bare at hvis tar mere utdanning så må det være noe som gir meg jobb, fordi det visst noe vi diskutere. Kall meg gjerne barnslig, men jeg syns ikke det er noe jeg må diskutere, og hvertfall ikke med pappa. Men det skal vi tydeligvis likevel. Og jeg har egentlig bare lyst til å opplyse han om at han ikke har så innvirking på livet mitt som han tydeligvis tror han har. Arg. Og jeg har ikke det aller beste forholdet til pappa, så jeg blir bare frustert og forbanna når han setter i gang. *Puh* Det var godt å få det ut.

Ellers så hadde jeg på onsdagen delvis tenkt et innlegg om en av kollegane til mamma, og hvor typisk det er at de jeg syns er fine eller greier eller whatever fyrer ikke ser på meg i det hele tatt. Og de som da legger an på meg virker alt for avstøtende. Ikke at har vært så mye i livet mitt. Men jeg tror det virker så avstøtende på meg fordi det blir så mye, og at fordi de bare virker desperat. Så dermed kan jeg egentlig bare skaffe meg egne katter når jeg får meg jobb og en plass å bo. Så det så.

Ps:  jeg har meldt meg som vikar i barnehagen jeg vasker i. Men de trengte ikke noen akkurat nå, men hun skulle visst ringe meg. Men egentlig så har mine tvil.

Ps 2: jeg lurer på om jeg skal melde meg inn i filmklubben her hjemme. 50 kr for innmedling + 50 kr film, det er noe som er overkommelig, selv om den lille lønna jeg får fram til jul. Eller rettere sagt fram til januar. Så vi får sjå hva det blir til.

Posted 14. september 2008 by IborgLisa in Div. poster

2 responses to “Innleggene mine blir borte.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sier det igjen, DU MÅ RINGE ETTER SØKND HVIS DU IKKE HØRE NOE 🙂 Sånn, håpe det gikk inn no! Og husk bare at vi barnehage ansatte e mye syk så jobb blir det nok utover 😉

    Pjuh. Bare æ har sånne folk som banker sånne ting inn i meg. Men æ tror aldri kommer til å bli flink til sånne ting.

  2. Jeg har vært på date… hvorfor heter det date?

    sorry kommentaren til innlegget forsvant under skrive prosessen slik at du bare får denne..

    Eh, ja si det du. Men du kan sikkert få et innlegg om koffer det heter akkurat det.

Legg igjen en kommentar

