Litt mere positiv kanskje.   3 comments

Av en eller annen grunn så begynner jeg å se litt mere positivt på saker og ting. Kanskje fordi det bare er en uke til jeg får masse penger i lønn, og at jeg skal melde meg som barnehagevikar. Og at jeg faktisk har klart å gått tre turer denne uka. Men det blir det ikke noe av i dag. Kanskje i morgen formiddag derimot.

Men selv om det ikke ser ut som jeg får fast jobb anytime soon, så begynner jeg å få den følelsen av at det må fikse seg snart. Håper jeg selvføgelig veldig sterkt. Ellers går alt bare rett ned i dass igjen.  Har noen lyst til å hjelpe meg med å håpe at det ordner seg snart?

Posted 4. september 2008 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with

3 responses to “Litt mere positiv kanskje.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jeg håper at du får dæ en jobb her nede i oslo snart, slik at vi kan dele en leilighet sammen! Også håper jeg på at jeg også får jobb snart slik at jeg har penger til å reise hjemmover en tur!

    Det hadde jo egentlig vært veldig bra. 🙂 Bortsett fra at sola i desmeber kommer til å gjøre meg tullat. Også må du komme en tur nordover snart.

  2. *hjelper til m å håpe d løser sæ snart*

    Du kunne jo tatt dæ en tur nordover 😀 æ har jo flytta på mæ og du burde virkelig tatt dæ en tur hit…

    Faktisk så ser æ enda litt etter jobba i Alta, fordi æ kan faktisk tenke meg enda å bo der. Også er det jo nærmare deg, selv om du har flytta på deg. 😉

  3. Krysser fortsatt fingrene for deg 🙂

    Takk 🙂 Æ gjør det samme for meg sjøl (og daysi da).

Legg igjen en kommentar

