Avslag igjen.   7 comments

På begge de plassane som det så så lyst på i forrige uke. Han duden med den jobben som hadde passet perfekt for meg ringte meg aldri tilbake, og jeg er for usikker til å ringe tilbake til han på nytt igjen. Dermed kan jeg vinke farvel til den jobben. *Baia!!*

Og fra den barneklesbutikkjobben fikk jeg faktisk to meldinger om at jobben var blitt gitt til en annen søker, og at søknadene ikke leveres tilbake.  Jeg lurer på om han ikke ville ansette meg fordi jeg er såpass gammel, og at jeg ikke har noen butikkerfaring. Eller kanskje det er en kombinasjon med at jeg er feit, og at jeg dermed er veldig lat som arbeider. My ass.  Pokker heller, jeg kommer aldri til å få meg noe fast jobb hvis det skal fortsette slik.

Posted 26. august 2008 by IborgLisa in Div. poster

7 responses to “Avslag igjen.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Forbanna møkk
    koffer e d ingen som vil ha oss? men synes fortsatt at vi ska starte en egen bedrift..

    Det hadde jo vært bra egentlig, men æ tror ikke det blir noe av.

  2. Det va da som svarte! Men syns du skulle ring han du ikke har hørt noe fra. Enkelte teste folk for å se hvor intressert man e, og jo mere man ringe jo mere intressert virke du jo 😉

    Æ vet æ egentlig burde ha ringt han på nytt, men nå tror æ det er for sent til å ringe. Og samtidig så er redd for at æ skal ringe så mye at det bare blir ren masing.

  3. Neste gang du er på intervju, så spør du når de regner med å ha tatt en avgjørelse i forhold til hvem de skal ansette. Og den dagen de gir deg som «frist», den dagen ringer du uansett om du tør eller ikke! At du ringer vitner bare om at du har ryggrad, er ryddig og oppegående og smart, og hvis de har bestemt seg for noen andre enn deg da…så kommer de sikkert til å angre seg litt.
    Enda smartere er det faktisk å ringe dagen FØR de skal ha avgjort noe. Da får du vist at du faktisk er interessert, og de har mulighet til å bestemme seg for deg…
    Fakta. Jeg har drevet med ansettelser. Det er mye mer interessant å gi en jobb til en som virker interessert, enn til en som bare var på intervju i 25 minutter, og som ikke gjorde særlig inntrykk fordi vedkommende var nervøs.
    Om du er tjukk eller ikke vil ikke ha noe å si hos en bra arbeidsgiver. Hvis noen ikke vil ansette deg pga hvordan du måtte se ut, så vil ikke du jobbe der heller! Det er da ikke noen ålreite omgivelser sånne plasser, sant?
    Ikke gi opp nå, stå på! 🙂

  4. (og alt det over der gjelder Daisy også, hehe…jeg vet jo at dere bor i hverandres blogger) 🙂

  5. Har ikke tenkt å gi opp helt enda. Men blir bare så nedbrutt når æ gang på gang på gang ikke høre noe. Og samtidig vet æ at du har helt rett.

    Også er det bare å kvinne seg opp til å følge rådan dine. (og for være litt sånn internasjonal så sier æ to be continued.) 🙂

  6. innom og dytter litt på ikkeborg, og sier husk å ringe neste gang! 🙂

  7. Ja, skal prøve å være opp kvinna til det. Men har levert to søknada denna uka, så vi får se hva det blir til.

Legg igjen en kommentar

