Jeg er trett.   4 comments

Men er man fornuftig nok til å faktisk legge seg til å sove? Nei egentlig ikke. Og dessuten er det altfor tidlig og legge seg til før kl 23. Iallefall når man er frisk, og voksen.

Bortsett fra det så ser det ut som det kanskje skjer noe på jobbfronten. Den ene kommer litt an på om jeg faktisk blir oppringt igjen. Fra den plassen i Oslo, som faktisk er relatert til utdanningen min. Men det er jo ikke sikkert at de faktisk vil ha meg der. Uansett, så hadde jeg blitt oppringt derfra mens jeg var på «jobben» i formiddag. Så jeg ringt opp igjen, etter å ha kvinnet meg litt opp først. Men da var han opptatt, så han skulle visst ringe meg tilbake. Noe han ikke har gjort enda, så nå begynner jeg å tro at de kanskje ikke vil ha meg likevel.

Den andre plassen er barneklær- og utsyrsbutikk her hjemme. Jeg leverte søknaden i går formiddag, og fikk snakket litt med sjefen da. Og det hørtes ut som de skulle kontakte meg, etter søknadsfristen er gått ut i morgen. Så da blir det spennende å faktisk se om det skjer.

Egentlig så vil jeg aller helst ha den først av disse to. Men den butikkjobben er en 70% stilling, så får jeg ikke en full jobb, så blir det jo fortsatt ganske så mye. Og den butikkjobben er bedre enn å tusle rundt og vaske her en gang i uka. Pokker. Jeg vil ha jobb NÅ! Anyone?

Posted 20. august 2008 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , , ,

4 responses to “Jeg er trett.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Skal krysse fingran for dæ sånn at du får jobb, helst i Oslo da! Og e man trøtt har man lov å legge sæ før 2300, bare det ikke skjer så ofte 😉

    Takk for fingerkryssinga. Og hvis æ ikke får jobben i Oslo, så får æ forhåentligvis en her hjemme, sånn at æ kan flytte ned til Oslo etter å ha spart opp litt penga. Jippi! 🙂

    Og legge seg før kl 23? Det må æ øve meg litt på.

  2. vi begge får starte en egen bedrivt for sånne som oss.. medievitere som ikke veit bedre…

    Haha, det hadde blitt bra. Vi hadde blitt miliadæra på null komma niks!

  3. Hehe, æ søkte å på den butikkjobben å fikk aldri nåkka tebakemelding, så det ekje bare du altså 😛

  4. Ikke du heller? Så kjipt for oss begge. Men egentlig så hadde det vært bra med ei stilling som hvertfall var så stor. Men jaja, kanskje det dukke opp ei bedre?

Legg igjen en kommentar

