Åkei.   2 comments

Nå har jeg nesten hele denne uka planlagt å skrive nytt innlegg her. Det har jo selvføgelig ikke blitt noe av. Alle slike smarte-bloggeinnlegg har bare blitt borte fra hodet mitt før jeg har rukket å skrive noen av dem ned.

Men denna uka har det ikke skjedd så mye egentlig. Bortsett fra at jeg da ikke fikk lønn på tirsdag som jeg hadde regnet med. Mest sannsynelig for at timelistene mine ikke er blitt underskrevet. Sikkert fordi jeg sa feil når jeg leverte de, men de burde da klare og gi dem til rett person. Men tydeligvis ikke. Arg. Hadde jeg visst det så hadde jeg verken forsatt abonementet mitt på Det Nye, og jeg hadde heller ikke bestilt fra CDON. Forhåpenligvis så får jeg alle pengene nå i september, nå skal hun sjefen være kommet tilbake tidsnok slik de blir underskrevet slik at jeg får pengene.

Ellers har jeg søkt på jobb i Oslo. Men jeg tviler på at jeg får den. Også har jeg funnet en jobb her hjemme jeg skal søke på – slik at jeg kanskje kan tjene litt mere penger. Slik at jeg kanskje kan ha råd til å flytte om ikke så alt for lenge. Men akkurat det siste kan man hysje litt om, iallefall til man har fått seg jobb. 😉

Posted 16. august 2008 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , ,

2 responses to “Åkei.

Subscribe to comments with RSS.

  1. aner ikke hvor mange ganger æ har starta på et nytt innlegg for så dette helt bort slik at innlegget blir borte..alltid noe som skjer…og dumme folkan som ikke gir dæ pengan når du skulle hah hatt dem.

    Dumme dæm ja. Håper æ alle pengan nu i september da. Det betyr ganske mye penga på meg da. Men nu bør æ få dem. Ellers så må æ klage!

  2. Føle med dæ, samme skjedde m mæ.. Ble styr med ny kontrakt og fast lønn så får likegodt dobbel lønn i september.. Men ka hjelpe det når æ vil ha penga nu?? Satans lønnsfolk!

    Satans lønnfolk ja!! Vil også ha penga nu, sånn at æ iallefall kan betale litt selv og ikke bare leve på mamma. Argh. Gjett hvem som føler seg patetisk?

Legg igjen en kommentar

