Sløv søndag.   3 comments

Med bare litt fornuftig gjort. Som å vanne ute i hagen, og plukke masse jordbær igjen. Heldigvis uten noen fugl i nettingen. Og så har æ ordnet litt på en søknad der fristen er i morgen. (Daysi-du må hjelpe meg i morgen). Også har jeg ordnet med Nav-meldekortet. også må jeg husker å ordne det med lånekassen i dag, som jeg har tenkt i hvertfall en uke. *Sukk* Jeg må huske det idag. Bare senere i kveld. Etter virusscanen og den filmen jeg skal se.

Ellers har jeg bare vært på pcen, sett de to siste epsiodene i den første sesongen av Numb3rs. Og jeg har definitivt fått en ny favorittserie. Itillegg til alle de andre. Også har jeg utsatt det faktum at jeg burde vaske huset og vaske klær. Det er jo tross alt hvildedagen i dag. Da er det jo tross alt grenser for mye man kan gjøre! Så det så, mandagen er så mye bedre til det.

Også utsetter man lovanden fra forrige søndag at jeg skulle gå mere tur i denne uka. Er det rart at man er feit?

Posted 10. august 2008 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , , , , , ,

3 responses to “Sløv søndag.

Subscribe to comments with RSS.

  1. jeg har knapt rørt meg den siste uka jeg heller. Jeg har gått til jobben, men hjem igjen har jeg tatt banen. Det har jo regnet. Så er det rart man ikke er sprekere, så lat som man er!

    Det er veldig rart ja. Men heldigvis er måsan ferdig med å sjøsette måseungan sine for ei stund sia, så det betyr at man kan gå en akkurat passe lang tur – uten å være redd for at man skal bli utsatt for måseangrep.

  2. min søndag var enda sløvere.. æ gjorde ikke en dritt, ikke gikk æ ut. satt inne å så på tv..

    Skal vi konkurrere kæm som er aller sløvast av oss to? Fordi æ tror at æ vinner!! Nemlig.

  3. Jeg vil ha jordbær!!! Det er lov å være lat, jeg skal ha syklet på jobb siden forrige uke men utsatt det hver dag :/

    Det er bare å komme på besøk, så kan du til og med få nyrørt jordbærsyltetøy. Nami. 🙂

Legg igjen en kommentar

