Five down – one to go!   2 comments

Åkei. Siste dag i dag med legesenteret, og jeg fikk levert nøklene til hun som egentlig vasker der. Jeg la dem der hun sa jeg kunne legge dem, så nå håper jeg faktisk at det ikke er noen som sniker rundt der. Det er litt godt å være ferdig. Selv om det egentlig har vært godt å jobbe. Nå er det bare en uke igjen. Eller bare tre dager i neste uke, før det er tilbake til jobbsøkning og vasking hver onsdag. Pokker jeg kjenner at noen bør ansette meg snart.

På tirsdagen fikk jeg høre på avlastningen at jeg faktisk var en god erstaning som ferievikar. Men jeg vet ikke helt hvorvidt skal ta det som et kompliment. Egentlig så burde jeg vel det – men det er litt kjipt å ha den følelsen av at jeg ikke får noen annen jobb – slik at jeg faktisk kanskje bare blir en god renholder. Sikkert det som er planen til skjebnen min. Siden jeg tydeligvis ikke får andre jobber.

Ellers skjer det ikke så mye. Egentlig så burde jeg gå ut i hagen og sjekke etter jordbær. Men det tror jeg blir utsatt til i morgen. For på mandagen så fant jeg en liten fugl som hadde klart å sette seg fast i nettningen slik at den hadde død der. Den hadde nok fått en smule panikk fordi den var så innsurret i nettningen. Jeg skulle ønske at jeg sjekke jorbæra noen dager tidligere – da hadde jeg kanskje oppdaget det og fått reddet den. Heldigvis er det noen år siden sist det skjedde. Iallefall følge mamma så var det det. Stakkars fugeln.

Posted 8. august 2008 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , , , , , ,

2 responses to “Five down – one to go!

Subscribe to comments with RSS.

  1. huff stakkars fugl
    men men det er sånt som skjer.
    håper du får jobb snart og det samme for meg.

    I følge mamma så er det lenge sia sist det skjedde, tydeligvis flere år. Men det var litt synd. Heldigvis så var det ikke noen død fugl der i dag.

  2. Meld dæ opp som vikar i barnehage, da kan det være du får masse jobb. Og det e veldig gøy mesteparten av tia iallefall 🙂

    Æ vet at ei som har vært vikar i barnehagen skal flytte nu til høsten. Så æ kan jo høre der, og høre kordan det blir vess æ får en anna jobb.

Legg igjen en kommentar

