Selvføgelig er det som skjer.   2 comments

Når man sitter ute i sola på en sommerformiddag og leser og hører på musikk. Da skjer det som egentlig ikke burde skje. Man blir solbrent. Aller mest på høyre skuldra siden det var den siden som var mest mot solen. Forbanna kjipt var det.

Men det var desto bedre å dusje i litt kjølig vann nå. Siden jeg ikke klarer å stå opp tidlig nok for å dusje før jeg dra på jobb om morgenen nå så må det dusjes om kvelden. Så dermed blir jeg sittende her en stund til før jeg legger meg. Og i morgen kommer jeg til å være like trett som i dag. Sånn går det man faktisk legger seg rimelig. Da er det helt umulig og faktisk få til å sove. Og i natt blir det helt sikkert værre. Kanskje jeg kan ha noen fine drømmer i natt – ikke bare helt syke og merkelige.

Posted 29. juli 2008 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , , , ,

2 responses to “Selvføgelig er det som skjer.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Etter du har vært solbrent så blir du brun 🙂

    Egentlig så blir æ ikke så veldig brun. Får bare litt farge og av en eller anna grunn så begynner æ å få masse fregner oppover arman istede for å bli brun.

  2. merkelig nok har ikke jeg blitt solbrent.. enda så varmt dt har vært og masse sol.. men det kan jo være fordi jeg har holdt mæ inne fordi der var det kjøligst.. sov ikke godt i natt pga av lyn og torden.. huff hater virkelig lyn og torden.

    Kanskje det er derfor du er solbrent ja. Da slipper du vel kanskje også masse masse fregner som æ tydeligvis skal ha. Men du må jo sove godt. Ellers blir alt bare feil.

Legg igjen en kommentar

