Litt dårlig på bloggfroten denne uka.   3 comments

Og sånn er det bare med den saken. Også lurer jeg egentlig på hvor mye penger jeg har igjen etter lønninga jeg fikk inn for ett par uker siden – og jeg vet ikke helt om jeg faktisk tørr å sjekke. Dessverre vet jeg sånn noenlunde hva jeg har brukt pengene på. Men jeg klarer bare ikke å huske om jeg stoppet trekket for denne månden over til sparekontoen, samt den redd barna fadder tingen. Kanskje det var derfor jeg syns det var så lite penger der forrige lørdag.

Og tillegg har jeg brukt kortet to ganger denne uka for over 200 hver gang, så dermed blir det jo enda mindre.  Egentlig så hadde jeg tenkt å dra på kino nå i ettermiddag for å se Mamma Mia, men det ble ikke noe. Med litt dårlig samvittighet for jeg kanskje ikke burde bruke pengene på slike ting nå som jeg ikke har så mye. (dermed ble det dusjsåpe, bind, pandalakris + vanlig smågodt, og noen småting for mamma kjøpt på butikken. Men noen av pengene skulle jeg visst få tilbake). Egentlig så vil jeg bare ha såpass penger at jeg ikke trenger å få dårlig smvittighet for at jeg tydeligvis bare bruker pengene mine på tull når tiden – og at sparekontoen min bare blir mindre. *sukk*

Noen som har lyst til å gi meg skikkelig jobb bra kanskje litt bra betaling snart?

Posted 26. juli 2008 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , , , ,

3 responses to “Litt dårlig på bloggfroten denne uka.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Næh, e på utkikk etter en sånn jobb sjøl. Morsom jobb, ikke så krevende, egentlig veldig avslappende og fet lønning.. Finns den?

    Nei. Tydeligvis ikke. Men kanskje man må fortsette å ha et naivt lite håp?

  2. skulle gjerne ha gitt dæ jobb, men trenger så sårt jobb selv.. så om jeg hadde hade jeg tatt den selv..

    Kanskje vi egentlig bare må starte et eget selskap? Kanskje like greit det?

  3. Starte for seg selv kan kanskje være løsningen, men det er mye jobb med det også. Jeg har tro på at du bør komme deg nedover hit hvor det faktisk finnes jobber. Kanskje ikke akkurat drømmejobben, men et eller annet man tjener penger på om ikke annet!

    Egentlig så har æ funne en ganske så nær perfekt jobb i hovedbyen som æ vurdere å søke på. Men sendte en mail dit på søndagen, men har enda ikke fått svar. Så dermed vet æ ikke helt egentlig.

Legg igjen en kommentar

