Når man har vondt i ryggen.   2 comments

Det er da man aller helst har lyst på ny veske. Iallefall kjennes det litt slik ut. Men det har jeg altså. Både vondt i ryggen, og ha lyst på ny veske. Ikke at jeg tror at jeg får gjort noe med det før helgen. Det med veska, ikke med ryggen.  Veska har jeg hatt lenge nå, så det er påtide med en ny. Bestemmer jeg. Iallefall hvis jeg finner en jeg liker, og som ikke er så alt for dyr. (Og kjøper jeg ny veske så kan jeg hysje litt om de bøkene og filmene jeg har aller mest lyst, også glemmer vi plutselig at studielånet skal begynne å betales om en måned).

Faktisk så skal jeg også bruke pengene mine på fornuftige ting. Som helt vanlige t-skjorter. Slik som de selger på obs til 29,90 elr no pr stykk. Dermed må jeg innom snart, kanskje så tidlig som i morgen kveld for å se om jeg faktisk finner noen som passer. Også hadde de joggbukser som koster 99, og som helt sikkert ikke passer, mens som er verd å sjekke ut fordet.

Men uansett hva jeg kjøper så har jeg fortsatt vondt i ryggen. Og litt i den høyre skuldra. Det er egentlig bare forbanna kjipt det også (samme som jobben). Det kan være etter jeg i går ble spurt om jeg kunne vaske stolene og en av veggene på den avdelinga med de minste ungene i barnehagen i går, istede for å bare vaske det hadde brukt av arealer inne. Det var forsåvidt greit. Men det er ikke så greit nå som ryggen holder på å ta knekken på meg.

Egentlig så burde jeg ha gått tur nå over flere dager, for å se om det hjelper. Det hjalp på korsryggen min på søndagen iallefall. Det er også en av de kjipe tingene. Jeg burde gå tur, men når jeg kommer hjem fra jobb på ettermiddagene, så kjenner ikke at jeg har overskudd til å faktisk gjøre det. Selv om turen hadde gitt meg mere overskudd. Det er en ond sirkel jeg ikke helt klarer å bryte nå – men som jeg egentlig vil bryte. Men en eller annen plass i meg sier det bare stopp. Kjipt!

2 responses to “Når man har vondt i ryggen.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Huff stakkar! Kjenne mæ bra igjen i det der med å skulle ut å gå ryggen bra etter jobb når man e så sliten at man faktisk bare vil ligge i stolen til senga rope.. Syns du skal bruke helga til litt trøste shopping av veske og bare nyte det 😀

    Trøsteshopping i morgen høres egentlig aller best ut. Spesielt siden de har sommersalg på det senteret æ uansett må innom en tur snart (for å bruke opp en tilgodelapp før den går ut.) Dermed passer det jo bra å se hvilke vesker de har på salg. 😉
    Heldigvis er ryggen bedre, men høyre skuldra er verre. 😦

  2. Du har veskeonami eler noe sånt. Og duste ryggen din, min rygg også er dust men det er pga at æ ikke finer riktig sovestilling om natten.

    Veskeonami? Moi? Never ever sånn skikkelig masse jo. Og du må jo finne ei skikkelig bra sovestilling sånn at du ikke får vondt.

Legg igjen en kommentar

