Uke 1 av 6.   3 comments

One down – five to go. Fem uker med sommerjobb. Med kjip sommerjobb – som egentlig ikke gir så alt for mye penger. Jeg kjenner at det er godt å ha noe å gjøre, men uheldigvis så var jeg lei allerede på mandagen. Og det lover jo kanskje ikke helt godt.

Men nå blir det skikkelig nedtelling. Til jeg er ferdig med kjip jobbinga, og kanskje hvis jeg er heldig, så har jeg fått annen jobb – slik at jeg kan flytte.  Egentlig så har jeg ikke funnet ut om jeg skal være glad for at jeg har noe å gjøre i sommer. Jeg merker litt at det er nå det kunne ha vært kjempegodt å hatt fri. Riktignok får jeg penger, men det er ikke en jobb jeg kjenner at jeg klarer å glede meg over. Og det er bla det som gjør jobben så forbanna kjip.

Posted 12. juli 2008 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , , ,

3 responses to “Uke 1 av 6.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Du overlever, det fins folk som har enda værre jobber.. det fins noen som ikke har jobber i det hele tatt! Sånn som meg.. møkka drit lei av å ikke jobbe!

    Men atte du finner deg en jobb. Kjempesnart. Det må jo være noen som vil ha deg. 😉 Men uansett så håper æ at æ får en fast jobb til høsten.

  2. hold ut, en liten kjedelig sommerjobb er bedre enn ingen jobb i det hele tatt. Selv om den er kjedelig. Og selv om den gir lite penger. Du får tross alt litt penger til sånne svarte og røde dødningehoder 🙂

    Haha. 😉 Det får æ jo. Og kanskje blir det litt penga til over sånn at det tilfeldigvis kan havne en pakke fra ark.no i posten – med bøker som æ vil lese. 😉 Men det er jo litt penga, og kanskje det kan se litt positivt ut på cven min også?

  3. Ukene går fort, vips så er sommeren over! Og det er vel egentlig ikke så mange av oss som er så begeistrert over jobben, men det er en av de tingene man bare MÅ gjøre, arg!

    Arg ja. Men det hadde sikkert vært verre å ikke hatt noe å gjøre. Da hadde æ fått enda mere masing enn det æ får nå. Så sånn sett er det greit. Så får æ jo sånn derre penga.

Legg igjen en kommentar

