Alene hjemme.   4 comments

Noen ganger er det bare godt. Å være alene. Som nå i helga. Mamma har besøk av ei vennine som ikke har vært her på noen år. Og uansett hvor koselig hun er, så blir jeg tidvis lei skravlinga deres. Så dermed dro jeg til pappa i går. De er nemlig på ferie, så dermed har jeg hele huset for meg selv.

I formiddag har jeg vært i byen. Først alene, og så sammen med mamma og vennina hennes. Så jeg endte meg å kjøpe meg tre singletter. To av dem kostet 70, 50 kr hver. Så dermed kunne jeg ikke helt motså å kjøpe dem (siden de passet meg). Også endte jeg med å kjøpe enda en bok. Som jeg ikke helt vet når jeg skal få lest. Siden jeg har flere (både nye og gamle) bøker som bare ligger og venter på meg. Men først må jeg bare lese ferdig Ringenes Herre. Uansett så falt jeg egentlig bare for tittelen på bok; the choclate lovers diet. Eller noe slikt. Merkelig nok husker jeg ikke tittel, og boka ligger ute i bilen sammen med singeltene og jeg orker ikke å hente den nå.

Og mamma har bestilt seg ny sofa. Fordi mamma har vært på leting etter ny sofa en stund nå, men hun har ikke funnet noe.Før i dag. Men jeg tror det tar litt tid før vi faktisk får den. Uansett.

I kveld har jeg lagd pizza. Og sett the Holiday på nytt. Så nå er jeg stappmett, og kjenner hvor godt det er å ha hele huset alene her. Egentlig så gleder jeg meg til jeg får noe eget. Slik at jeg kan få bestemme hvordan jeg vil ha tingene.

Posted 5. juli 2008 by IborgLisa in Div. poster, Tilfeldig tanker.

Tagged with , , , , , , , , ,

4 responses to “Alene hjemme.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Du veit ka du skal gjøre nå? eller når du er hjemme hos deg/mammaen din?

    Ta bilder av singlettene fordi nå e æ nyskjerrig!

  2. Vel nu har du sett dem. Men har enda ikke helt funnet ut når æ kan bruke kjolen.

  3. The Holiday e en veeeldig fin film 😉 Høres ut som en helt perfekt kveld!

  4. Det var i allefall ganske nær til å bli perfekt.

Legg igjen en kommentar

