How rude!   2 comments

Hvor frekt er det ikke når jeg har mensen, det er lørdag og jeg har sikkelig masse lyst på smågodt. Også er det FRITT(!!!!!!!!!!) for de hodeskallene med larkis og bringebær som er så gode. Deng på alle de som kjøper masse slike sånn det blir tomt når jeg er der. De skulle ha likt og visst hva jeg har lyst til å gjøre med dem.

Posted 29. juni 2008 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with

2 responses to “How rude!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Det er fordi de var alle her på rema.. og merkelig nok tok jeg ikke en eneste en selv om jeg vet at jeg liker dem.. ner ikke koffer jeg tok noen i allefall.brodern som spanderte..

    Av og til er du bare littegranne merkelig.

  2. huffda, det kunne fort ha vært meg, men dere har vel fått en egen kvote opp til nord? Eller er det en bitteliten kvote på deling på hele landet? I såfall *denge litt på lindis*

    Vess vi tilfeldigvis er i hovedbyen samtidig så tror æ faktisk er en sjanse for at akkurat det kan skje. Men så lenge æ får tak i sånn nu til helg så tror æ nok vi kan overleve det. 😉

Legg igjen en kommentar

