Noen ganger hadde det vært litt praktisk.   1 comment

Med kjellerstue med tv, dvdspiller og sofa her hjemme. Ikke det at bestandig trenges. Men noen ganger så gjør det det. Når jeg og mamma vil se helt forskjellige ting. Ikke at det er så ofte, siden vi fortsatt bare har to kanaler. Men mest når mamma delvis ser på tv, og jeg egentlig bare har lyst til å se film som mamma mest sannsynlig ikke liker. Da hadde det vært praktisk med kjellerstue.
Eller når mamma får besøk, og de ender med å sitte og skravle skikkelig mye, og jeg ikke har så veldig lyst til å høre på dem eller til å være på rommet mitt. Da hadde det også være ganske greit.

Men det aller greieste hadde jo vært en fast jobb og en egen plass å bo. *sukk*

Posted 27. juni 2008 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , , , ,

One response to “Noen ganger hadde det vært litt praktisk.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Du kan jo spørre pappa om du kan låne kjellerstua hans? … dvd spilleren min er jo der! Så æ ser ikke problemmet i akkurat det!

Legg igjen en kommentar

