Når det regner ute.   3 comments

Da gjør man egentlig ikke så altfor mye inne. Leser Ringenes Herre på nytt. Plager Filemon med kose masse på han mens han ligger og sover, og opptar nesten hele 3-seterssofaen. Er på internett. Sover litt, og er veldig døsig pga været.
Egentlig så har jeg litt lyst til å se film. Men jeg er ikke sikker på om jeg orker det nå. Spesielt siden mamma steiker brød i steikovnen, og ser på hageprogram på Nrk1. Og litt fordi Private Practice begynner i kveld, og det har jeg planer om se. Bare for å se om det er noe jeg kan se på.

Også har jeg oppdaget i dag at jeg har misforstått ang det jeg har jobbet på onsdagene siden beg av mai. Jeg trodde at det bare var ut skoleåret, men det er visst ut året. Men er det rart jeg misforstår når hun vaskelederen ikke nevner det med ett ord når jeg var der i forrige uke og underskrev arbeidsavtalene for sommerferien. Og jeg tror jeg må gi beskjed til henne om at hun mest sannsynelig må finne noen andre til å ta det i august. Fordi enten så flytter jeg, eller så håper jeg at jeg får såpass mye jobb at jeg ikke har mulighet til å ta det lengre. Så det så.

Posted 24. juni 2008 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , , , , , , , ,

3 responses to “Når det regner ute.

Subscribe to comments with RSS.

  1. så brått var du eier av en jobb helt frem til nyttår? Uten å vite om det? hehe…håper de vet at de må gi deg lønn i hvertfall?
    Litt giddalaus her i dag også, vil mye, men gidder liksom ingen ting. Er det mulig å være vårslapp langt uti juni? Ja tydeligvis 😀

    Vårslapp ja. Selv om man teknisk er sommerslapp. 😀

    Men brått eier av en jobb ja, som helt sikkert blir til at æ gir beskjed til ho ledarn at ho mest sannsynlig må finne seg noen andre til høsten. Og den gode lønna er på 113 kr timen. Jippi?

  2. jaja det er da minste en jobb hvor du får inn litt penger før du må reise et helt annet sted som f.eks oslo. Der hvor vi dele en leilighet og begge har fått seg jobber. Kanskje befinner jeg meg på meieriet her..

    Æ tror æ trenger litt mere penga enn det lommefyllet den lønna gir. En anna jobb sånn gjør at æ kan spare penge til Osloflytting er mere ønska. Men da kan æ ikka ha den samtidig. Men meieriet der nede? Hva skjera?

  3. Heisann!
    Så bra du har jobb da!
    Ikke alle som får jobb UT ÅRET! Som oftest er det ut skoleåret når det er innen renhold 🙂

    Har ikke vært på besøk hos noen av dere på lenge, så det er jeg lei meg for.
    Men nå har du nå adressen til min nye blogg 🙂

    Lover å skjærpe meg!

    Har ikke besøk deg så mye heller i det siste, så du er ikke den eneste som skal skjerpe seg. 😉

    Men det er sikkert derfor æ trodde det bare var ut detta skoleåret, fordi det er det som er vanlig. Men skulle egentlig gjerne ha hatt litt veldig mye mere.

Legg igjen en kommentar

