Pepperkakerbaker baker..   4 comments

…Sjokoladekake, og ikke pepperkaker. Mamma er med i kystlaget her hjemme, og det er åpning av en brygge her i nærheten i helga. Det er åpnet hele sommeren, og det er vist forskjellige akiviteter nå i helgen. Og dermed ble jeg kommandert til å bake sjokoladekake, så jeg hadde ikke så veldig mye valg at det gjorde noe.

Så dermed har jeg gjort mamma ekstra glad i dag – siden jeg også har vasket her hjemme i dag. Stua, kjøkkenet, gangene + badet her nede. Så dermed bør hun være ekstra glad.

Ellers har jeg vært i byen en snarttur i dag. For å dra på Kid og kjøpe en ekstra gardin til rommet mitt. De har salg der nå for tiden, så dermed har jeg fått nye gardiner. Grønne til og med. Heldigvis klarte jeg å stoppe ideen med å male rommet mitt. Mest fordi jeg vet at det er noe jeg må hjelpe til med. Dessuten frister det ikke så mye å ta ut alle tingene min for å male. Så dermed ble det «bare» gardiner.

Posted 20. juni 2008 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , , , , , ,

4 responses to “Pepperkakerbaker baker..

Subscribe to comments with RSS.

  1. snille ikkeborg 🙂
    Eller ikke så snill kanskje, for jeg fikk så klart lyst på kake.
    Snøft.

    Mohahaha. ;P *hostkremt* Æ liker å være slem innimellom. Men trenger du noengang oppskrift på kjempeenkel og god sjokoladekake, så er det bare å rope skikkelig høyt. Så kanskje æ høre det.

  2. hehe.. av en eller annen grunn fikk æ d for mæ no at du begynte å bake pepperkaker også, selv om d e midt på sommern..

    Men du.. æ snakka m han fyrn, og leia e økt til 10, d blir kanskje litt mye sånn uti gokk, særlig når man MÅ ha bil..

    Hihi, det var du skremt ja. 😉 Pepperkaker har vi faktisk ikke bakt her hjemme på flere år nu. Mest fordi vi faktisk ikke spiser så veldig mye av dem at det gjør noe.

    Og æ tror det kanskje blir uaktuelt med den plassen uansett. Det blir litt for langt unna.

  3. æ syns du skulle ha fått pussa opp det rommet sånn skikkelig.
    Får bare leie inn noen polakker til å gjøre den jobben. så slipper du å gjøre det.

    Æ tror det faktisk holder med bare gardina nå. Men verdanen vårres er bygd svart – så mamma vet vel hvor vi får tak i sånne folk. Norske til og med – ikke polakka.

  4. Jeg skulle også ha kommet i gang med noe (MYE) oppussing, men fy flate så kviafullt det er å sette i gang! Alt som skal bæres bort, taes ifra hverandre, dekkes til, teipes osv osv….

    Så…
    jeg venter litt til! Og litt til….etc… :))
    Men det ER veldig fint med noe nytt, og oppussingslukta!
    HÆRLIG :o)

    Haha – kjenner til det å utsette ting ja. *Plystre* Her blir de nye gardan mine hengt opp i morgen. Etter at rommet mitt er vaska skikkelig, og vinduane er pussa. Det blir bra!

Legg igjen en kommentar

