Er ikke det typisk?   4 comments

At selv om man er arbeidsledig, så har man råd til å foreksempel kjøpe ting som filmer. Billige filmer. Ikke dyre altså. Men en ting som er bra med at jeg kjøpte dem var at jeg endelig husket på å se om de hadde de cd-platene jeg lurer på om mamma skal få i bursdagsgave. Musikken fra serien Med hjarte på rette staden. Fordi det har hun snakket lenge om at hun vil ha, og med tre cder så koster det ca 350 kr. Og det burde jeg iallefall ha råd til.

Huff. Føler meg litt patetisk noen ganger. Faktisk så endte jeg opp med å kjøpe meg to bøker i går før jeg dro til pappa. Bare fordi de ikke hadde sesong 2 av The Wire på den butikken jeg var på først. Så da endte jeg opp med å bruke litt tid på bokhandlen. Det er slike ting jeg liker, å dra på bokhandel eller bibliotek og bruke lang tid, og bare bla i bøker og smålese.

Ps: bare sånn til opplysning, så er jeg ikke stind av penger. Jeg har bare penger igjen fra bursdagen min. De pengene sa stemoren min at jeg bare skulle bruke på sånne ting jeg trengte eller hadde lyst på. Og det har jeg gjort. *hihi*

Posted 17. juni 2008 by IborgLisa in Tilfeldig tanker.

Tagged with , , , , , , , ,

4 responses to “Er ikke det typisk?

Subscribe to comments with RSS.

  1. helt kjempe typisk
    hadde gjort det samme om jeg hadde penger til det.

    Egentlig så har æ vel ikke helt penga til de filmane. Men du er bare slæm som klare å overtale meg.

  2. eh.. sånne typiska har ikke æ vært borti på leeeeenge.. E d tomt for peng så e d tomt for penge og da e d ikke litt til en film engang.. og d siste æ har pleier somregel å gå til noen bokser tunfisk til una så iallefall ho har noe frem til æ igjen får penger til å kjøpe noe.. (pleier å blande tørrforet med tunfisk, ellers spiser ho så lite)

    Egentlig så har æ ikke råd til det. Og merkelig nok har man som regel ikke råd til det når man er skrapa. Plutselig fant æ noen penga, så kanskje det går greit å få betalt sånne ting?

  3. det er fint å kunne unne seg litt unødvendige ting i blant selv om man ikke har mye penger. Det er jo lov å lage litt lykke for seg selv, selv om man ikke er rik!

    Lindis er litt fornuftig. Sånt liker vi. 😀

  4. Jeg kan ikke gå inn i en bokhandel uten å komme ut igjen med noe jeg ..råd eller ikke.. så jeg skal ikke si noe 🙂

    Haha – det hørtes litt for kjent ut ja. 😀

Legg igjen en kommentar

