Noen ganger er bare han en plage.   5 comments

Snuskebassen Filemon er ikke så uskyldig som han ser ut som noen ganger. Av og til er han bare en liten terrorist. Sånn som i natt. Han var ute, men så kom han inn etter at jeg hadde vært på do. Altså jeg var på menneskedo inne på badet, men så åpnet jeg døra til veradane for å sjekke om han ville inn før jeg gikk og la meg igjen. Inn ville han, men for ett styr han holdt på med. Jeg gav han mat da han kom inn, fordi han ikke hadde noe særlig igjen. Så dermed la jeg meg bare igjen, siden jeg regnet med at han mest sannsynelig ville gå og legge seg i seng til mamma. Men det gjorde han selvføgelig ikke.

Det han gjorde var å slå på døra håndtaket til rommet mitt. Jeg åpnet døra, for se om han kanskje ville ut igjen. Det ville han ikke – men ha mere mat var visst tingen. Dermed la jeg meg igjen. Og det varte bare i noen minutter før han banket på igjen. Men denne gangen hoppet han rett opp i senga mi, så det var egentlig bare greit. Trodde jeg. Helt til Filemon fant ut at han heller skulle ut igjen. Forbanna møkkakatt er han noen ganger.

Posted 14. juni 2008 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , , , , ,

5 responses to “Noen ganger er bare han en plage.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kjenner til d der ja.. bare at æ trenger ikke gi Una mat midt på natta.. og ikke kommer ho opp i senga mi heller.. men d hende rett som d e at ho mener d e en fin tid å gå ut kl 2.15, 3.20, 4.40 eller 5.20 -samme natta.. men heldigvis kan æ som oftest bare si at d e natt og at ho skal legge sæ igjen så gjør ho d.. men til tider blir d litt mye mas..

  2. Det er faktisk ikke bestandig han er så ille. Som regel når han inn midt på natta så spiser han litt også lusker han opp i senga til mamma. Og noen ganger vekker han meg i 5-6 tida fordi han vil ut. Men i det siste har det også være sjeldent.

  3. …men søt er han uansett da 🙂

    Men du? Hvordan oppsto egentlig navnet Filemon??

    Jepp, han er en søt terrorist. 😉

    Men æ er ikke sikker på hvor navnet er i fra. Det var dattra til kollegaen til mamma som bestemte navnet hannes, og ho var fire da han var født. Så æ har ingen anelse.

  4. Han er da fin, Simba er heldigvis ikke såå kravstor av seg..

  5. Heldigvis så er ganske sjeldent han er sånn skikkelig kravstor.

Legg igjen en kommentar

