Jeg tror jeg må krype til korset.   2 comments

Og gi beskjed om at jeg tar sommer-vaske-jobben(e). Fordi jeg har ikke hørt noe fra den butikkjobben enda. Og fordi jeg må få levert timelister i morgen (som jeg må fylle ut i kveld, fordi jeg ikke har orket å gjøre det enda). Men kanskje jeg egentlig bare skal ta å ringe i morgen, før jeg dra. Bare for sikkerhetsskyld. Men jeg er brennsikker på at jeg ikke får jobben. Så da er tilbake til vasking i sommer, og søke som en tulling på andre jobber slik at jeg kanskje har litt større valgmuligheter til høsten. *Sukk*

Hvorfor skal alt være så vanskelig?

Posted 12. juni 2008 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , , , , ,

2 responses to “Jeg tror jeg må krype til korset.

Subscribe to comments with RSS.

  1. hmmm.. d va jo litt dårlig gjort av ho dama da å si «iløpet av neste uke» istedet for en bestemt dag i neste uke.. Da hadde du vist d m sikkerhet når den dagen va på hell om du hadde fått den eller ikke, i motsetning til no kor du går og venter hele uka..

    Litt ganske kjipt ja. Skulle egentlig også ønske at ho sa dagen, og dumme meg tenkte jo selvfølgelig ikke på å spørre kordan dag det andre intervjuet på. Så æ har sjekka mobilen hele tida når den ikke har vært i samme rom som meg, eller hatt den med meg hele tida. *Sukk* Æ håper ho ringe i mårra.

  2. Det er bare irriterende når de ikke ringer når de har sagt at de skulle gjøre det.

    Jaaa, men så ringte ho jo. Bare synd det ikke var gode nyheta.

Legg igjen en kommentar

