Noen sommerjobbtanker.   3 comments

Jeg er ikke sikker på når denne uka jeg hører utfall fra det jobbintervjuet jeg var på forrige uke. Men sommerjobb får jeg uansett. Vaskelederen i kommunen ringte meg på torsdagen – men siden jeg satt ute på verdanen i fin været så hørte jeg ikke at mobilen ringte. Dermed fikk jeg ikke snakket med henne da, og når jeg ringte henne på fredagen så svarte hun ikke.

Men i dag tok hun telefonen, og jeg har sagt at jeg kan vaske i barnehagen uansett – det skal jeg nok klare uansett om jeg får den andre jobben eller ikke. Men resten av det hun ville at jeg skulle ha ville jeg si noe om foreløpig. Men jeg lovte at jeg skulle ringe henne med engang jeg får vite om jeg får jobben eller ikke. Slik at jeg enten kan si at jeg kan vaske det andre også (slik jeg mest sannsynlig må), eller om hun må finne noen andre til å ta det. Jeg håper bare at hun finner noen andre hvis jeg ikke kan ta det. Jeg føler meg litt kjip som ikke kunne si med en gang om jeg kunne ta det. Men egentlig så vil jeg mye heller ha den butikkjobben enn å vaske. Så hvis jeg får den så håper jeg bare at hun kan finne noen andre som kan ta det hun vil jeg skal vaske.

Posted 9. juni 2008 by IborgLisa in Tilfeldig tanker.

Tagged with , , ,

3 responses to “Noen sommerjobbtanker.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Og vi krysser fortsatt fingran for at du får den jobben..

    Æ har gått rundt i koma på jobb idag, har vært så sykt trøtt.. og no i ettermiddag har æ sykla en time m Una så no ligg ho fornøyd på matta her etter å ha vært i buret hele dagen mens æ har vært på jobb.. (heldigvis så e buret mye større enn d trenger være så ho slipper å ligge sammenkrøka når ho ligger i buret)

    Vi krysser fingran littegranne til, og håper at dama fra Wistex ringer før æ drar å levere timelistan. Fordi æ går utfra at æ må svare ho på resten da. *sukk*

  2. du får jobben, du får jobben ,du får jobben

    du bare får jobben

    håper jeg..

    Håper du..? Pøh, dropp det ekstra punktumet så skal æ vurdere å tro deg. Men æ håper egentlig også at æ får jobben.

  3. skulle akkurat innom og spørre om du har hørt noe, men da har du ikke det enda skjønner jeg. Du kan ringe selv i morgen og høre. Det gjør ingen forskjell i forhold til om du får den eller ikke, de bør vel ha bestemt seg i løpet av morgendagen uansett? Men det kjennes godt å få beskjed, enten det blir sånn eller slik. Tvi-tvi!

    Det kan hende det blir utsatt til torsdagen den ringinga. Eller æ får se nårtid æ blir ferdig med å vaske i mårra. Men må mest sannsynelig gi ett svar ang det andre jobbtilbudet på torsdagen, så det er kanskje like greit å ringe da?

Legg igjen en kommentar

