Jeg føler meg litt flink i dag nemlig.   4 comments

Det har vært fint vær her i dag også. Og litt skyer. Men likevel ganske varmt. Bortsett fra litt kjølig vind som varsler om tåke. Og nå er det litt tåke hengende ute i fjorden som ikke helt kommer inn. Noe jeg håper at den ikke gjør.

Men jeg har vært litt flink i dag. Fordi jeg har faktisk hjulpet til ute i hagen, og bare vært ute på verdandaen. Nemlig så har jeg fjernet gammel jord fra fem blomsterkasser, som henge på verdanen og trappa. Også har jeg plantet blomster i to av kassene, i tillegg til i to krokker.

Det eneste kjipe med i dag var at jeg egentlig ikke hadde så lyst til å stå opp. Hadde det vært opp til meg så hadde jeg sikkert tilbrakt nesten hele dagen i senga. Noe jeg egentlig er glad for at jeg ikke gjorde. Så det så.

Posted 7. juni 2008 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , , , , ,

4 responses to “Jeg føler meg litt flink i dag nemlig.

Subscribe to comments with RSS.

  1. oi du er flink da, jeg var flink til å gå ned til byen og fikk skikkelige blemmer på kjøpet.. men kjøpte da også en knall rød capribukse som jeg egentlig ikke ville ha fordi jeg ville at den skulle være brun. men de hadde ikke i den modellen. fant en annen brun men likte ikke modellen. fant også en i den knæsje turkise fargen. men de hadde bare to igjen som ikke var i min størrelse.. 😦
    Fikk også gratis smotthis på gata, alle fikk det som ville ha fordi det var så varmt. Men fy kor stygg den var, æsj!
    tok en hvitløgn til en som ville selge meg friflyt.. sa at jeg hadde sånn og fikk det gratis.. Dro så til mamma som satt inne i varmen, fikk brus hos henne og masse kaffe.. pia koste seg med bena mine før hun stakk av ut på rommet. skulle ønske du og ataksak var her nede nå, her i det fine været.
    oi dette ble langt..

    Atte vi har fint vær her oppe også. Den eneste forskjellen er at det ikke er så altfor kjempevarmt. Haha. 😉 Men det straffa seg å tilby mamma hjelp i går. Fordi nå har æ vond i rævmusklan, på baksida av låret og mellom skulderbladan. Kjempedeilig. I tillegg så ble æ solbrent på korsryggen fordi det ble en glipp mellom shortsen og singletten da æ hold på i går.

    Men knall rød capribukse går vel bra. Du kan jo alltids gi den til meg vess du ikke vil ha den. 😉 Men æ ringe deg seinare i dag. Bare sånn til opplysning.

  2. Daysi æ vil og være der litt no ja…

    Hadde du ikke stått opp skulle æ jammen ha sunget STÅ OPP DIN GRIS; STÅ OPP DIN GRIS; NÅ HAR DU SOVET LENGE….. til dæ… kanskje d e d æ sku begynt m, å ringe å vekke folk om mårran 😉 Æ ska være på jobb kl 8 imårra så æ ringe å vekke dæ før æ sykle hjemmefra… hihihi..

  3. Ringe tidlig om mårra? Fysj på deg jo!

  4. ble vekt tidlig i dag av min tante så det hadde ikke gjort noe om atasak hadde ringt.. var nemelig våken alt, litt gretten men våken!

    Æ hadde blitt masse super kjempegretten!! Så det så.

Legg igjen en kommentar

