Gjett hvem som er trøtt fortiden?   8 comments

Det er nok meg det. Og egentlig så vet jeg ikke helt hvorfor. Men jeg har noen teorier. Som at det er pga allergimedisinen min som har tretthet som en av bivirkningene. Som regel bruker jeg bare å være kjempetrett når jeg begynner på dem, men i det siste har jeg vært så trett at jeg lurer på om de enda gjør meg trett. Men heldigvis ikke så daue trøtt som jeg var en periode.

Det kan også være fordi jeg ikke er nok ute i bevegelse nå fortiden. Men jeg skal begynne med det igjen nå. Fordi nå er det på tide å gå turer litt opp i marka. Iallefall så langt jeg orker å gå i motbakkene. Men litt bevegelse er vel bedre enn ingenting? Eller?

Men bortsett fra det så vet jeg ikke hva det kan være for noe. Men jeg begynner å bli en smule lei av det – uansett hva det er som forårsaker det.

Posted 4. juni 2008 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , , , , ,

8 responses to “Gjett hvem som er trøtt fortiden?

Subscribe to comments with RSS.

  1. hm…
    1. varmen?
    2. varmen?
    3. varmen?
    4. allergi?
    5. allergimedisinen?

    Det er omtrent i den rekkefølgen der livet gjør meg trett for tiden.
    Litt bevegelse er helt klart bedre enn ingen ting. ALT er bedre enn ingen ting. Man kan bestemme seg for å gå litt lenger for hver dag. Plutselig klarer man hele bakken.
    Hehehe…jeg er alltid så jævlig optimistisk på andres vegne 😀

  2. ps: fint toppbilde du har fått her nå 🙂

  3. D e nok helt klart pillan du tar ja.. iallefall om dæm e av samme kaliber som dæm æ har brukt som har slått mæ ut totalt halve sommern.. Bare SÅÅÅÅÅ glad æ slipper dæm no mer..

  4. For å svare på overskriften; Meg!
    Jeg er trøtt for tiden.. kjæmpe døsig av varmen. og det er meldt 30 grader på søndag.. gud hjelpe meg!

    men over til deg;
    spis masse frisk frukt
    mosjoner
    og da deg en kald dusj..

  5. Lindis: Haha – du er nu litt arti. 😉 Men det er vel en kombinasjon. Heldigvis så er det ikke like varmt her som det er i hovedbyen. Og motbakke går æ i hver dag når æ skal hente posten. Men det blir sjeldent lengre. Men nå blir det tura i marka. En dag snart. (Og takk, toppbildet tok æ beg av august i fjor, og et tatt på veradanen hjemme).

    Atasak: Trenger du ikke medisin mer? Kæm ka korr koffer?

  6. Daysi: Er det ikke typisk at æ ikke får ordna kommentaran sånn som æ vil nu? Men det blir ikke så mye frisk frukt som æ egentlig vil. Mest fordi æ egentlig ikke har noe lyst på frukt. Og på butikkan så finner æ aldri den frukten æ vil ha.

    Og det blir mest bare frisk luft fra verdanen istede for mosjon. Jaja. Er det rart man er feit?

  7. ikke egentlig så rart det..

    Du er slæææææm.

  8. æ veit 😉

    Ja det var det æ visste at du visste.

Legg igjen en kommentar

