Jobbintervju er skummelt.   5 comments

Da var intervjuet ferdig. Eller det er en stund siden den var ferdig da. Og det var skummelt, og alt for mange sommerfugler virvlet rundt i magen min. Hvorfor kalles det sommerfugler i magen når man er skikkelig nervøs egentlig? Det er jo egentlig veldig sjelden det lurer seg noen inn der, og de overlever jo mest sannsynelig ikke.

Uansett: hun daglige lederen var kjempekoselig. Så hvis jeg er så heldig å få jobben så virker hun som en veldig bra sjef. Iallefall så var første inntrykket mitt det. Jeg håper jeg får jobben. Fordi den første gangen jeg egentlig var på intervju så fikk jeg jobben. Men det tror jeg først og fremst fordi de egentlig var ganske så desperate.  Så dette var egentlig mitt andre intervju.

Men likevel: får jeg ikke jobben – så er det positivt å blitt kalt inn på intervju. Bare det er en liten framgang. Hvem som får jobben får jeg ikke vite for i neste uke. Så kanskje jeg så fortsette å lete etter jobber litt til?

Posted 2. juni 2008 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , , , , ,

5 responses to “Jobbintervju er skummelt.

Subscribe to comments with RSS.

  1. tvi-tvi, håper du får den da 🙂
    Men…det skader jo ikke å fortsette å se etter andre ting til du får svar, bare sånn for å safe litt!
    Er det en jobb du virkelig har lyst på?
    Jeg krysser alt jeg har her østpå i hvertfall 🙂

    Det er jo først og fremst bare en feriejobb, så hvis æ ikke liker den så gjør det jo kanskje ikke så mye. Men litt lyst har æ faktisk for det på den. Men skal få levert en søknad neste gang æ dra til pappa, forda kan æ bare svippe innom den butikken først.
    Takk for den kryssinga 🙂

  2. håper du får den
    jeg klarte å ringe i dag til nav
    skal ned dit i morgen
    jeg har ikke noe lyst
    men jeg må…

    Når skal du dit da? Sånn at æ vet katti æ ikke skal ringe. Skulle egentlig ringe deg i kveld, men sia æ sovna på soffan så ble det ikke noe av.

  3. æ ska ringe dæ når jeg har vært der!

    Åkeeei. Er sikkert stortsett hjemme i mårra.

  4. Jobbintervju e kjempe skumle ja… har ikke vært på så mange av dæm sjøl og når æ tenker mæ om så e d vel bare ett av intervjuan som ikke førte til jobb.. så ringte æ og sa fra mæ søkerplassen min etter ett inetvju fordi æ hadde fått jobb etter et anna inetvju.. (så der vet æ jo ikke ka resultatet hadde blitt)
    *sukk* men imårra så må æ vel dra på nav å se om dæm har noe til mæ.. *sukk sukk*

    Æ skal krysse fingran for dæ.. håper du får den jobben..

    Takk for det. Det hadde vært kjempefint om æ hadde fått den, men æ har mine tvil.
    Nav er vel kanskje en fin ting. Må vel det vess æ ikke får denna jobb. *sukk*

  5. Æ slapp å ta turen bort på nav.. Dro opp i hundegården m una i dag, og fikk beskjed om at dæm trengte mæ i den bhg æ har jobba litt i no i vinter.. En tlf dit og æ fikk jobb litt over to uker, og kanskje lenger og..

    Det er jo bra det. Kanskje du får mere jobb også der?

Legg igjen en kommentar

