Kanskje det faktisk ordner seg nå?   3 comments

I går ettermiddag sendte jeg inn en søknad på en ferievikarjobb for sommeren i en butikk. Og i dag ble jeg oppringt av hun som er daglig leder og ble spurt om jeg hadde mulighet for å komme inn til en prat. Det var slik hun sa det iallefall. Men siden jeg ikke var sikker på om jeg kunne ta bilen (siden mamma hadde den med seg på jobb, og jeg ikke var sikker på om hun skulle noe etterpå), så sa hun at vi kunne ta det over helga. Så da avtalte vi en tid på mandag, og jeg gruer meg litt. Fordi jeg ikke er sikker på om jeg får jobben. Men selv om jeg ikke får den, så er det jo litt positivt å faktisk bli innkalt til en prat. Eller intervju. Whatever.

Men nå sitter jeg bare å lurer på om jeg skal levere inn søknad til en jobb som jeg egentlig hadde mere tenkt å søke på. Fristen for den jobben er ikke før 15 juni, så jeg har litt tid på meg. Men jeg lurer på om jeg skal dra innom den butikken før jeg drar på intervjuet. Bare sånn for sikkerthetskyld. Slik at jeg kanskje kan få noe der hvis jeg ikke får noe på den andre.

Kanskje det faktisk ordner seg med litt mere fast jobb enn det jeg har nå. Og kanskje da faktisk får råd til å betale på lånet i august, spart litt, kjøpt noen nye klær. Og kanskje bare tilfeldigvis bestilt fra kanskje cdon, platekompaniet og ark. Eller no.

Posted 30. mai 2008 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , , , , , , , ,

3 responses to “Kanskje det faktisk ordner seg nå?

Subscribe to comments with RSS.

  1. det ordner seg vett du jo!
    og du skal levere masse søknader selv om du kanskje får denne sånn i tilfelle. bare for å være på den sikkreste siden.
    Krysser alt jeg har for deg og håper du får jobb slik at du får spart opp masse penger sånn at du kan flytte langtvekkistand!

    Kanskje den sikre sia er den aller beste ja. Men atte æ vil ikke flytte til langtvekkistand, bare sånn langt bort her fra.

  2. Som Daysi sier, så skal du bare hive inn en masse søknader for å være sikker, for de er faktisk vant med å få beskjed om at søkerne har søkt på flere jobber, og tar ikke et avslag for annet enn det det er.
    Stå på du vennen, og LYKKE TIL!

    Men husk, idag SKAL du vise deg utolmodig og ivrig etter å få jobben, derfor skal du ringe dem etter en stund og høre hvordan det går, om de har bestemt seg. Vis deg ivrig og veldig opptatt av at DU gjerne vil ha jobben!

    Lykke til til oss begge :))

    klem

    Da blir det kanskje en tur innom den andre plassen med søknad på mandagen, for selve intervjuet. Må dra til tidliagere uansett, sånn at æ vet at æ ikke blir fanga i rushtidtrafikken.

    Takk for rådan. Og masse lykke til til oss begge. 😉 Klem

  3. ska X fingran for dæ..

    Takk. Håper det går bra i mårra.

Legg igjen en kommentar

