Hvorfor er det så vanskelig?   2 comments

Nå er det ikke snakk om jobb som er vanskeliger enn nødvendig å få. Men det å finne brukernavn. Dette her var egentlig ganske lett å finne. Iallefall etter jeg hadde kommet på det. Slik er det ikke bestandig. Holder på å forandre brukernavnet mitt på imdb.com. Selvføgelig finner jeg ikke noe som helst. Den forrige brukeren, som har det brukernavnet jeg vil ha, fungerer ikke. Mest fordi jeg ikke husker passordet, og jeg kan ikke bruke det navnet siden det da er opptatt.

Opptatt er også alle de navnene jeg nå kommer på, og selvføgelig er det bare noen få jeg kommer. Arg! Men merkelig nok, mens jeg skrev ble det ene godkjent. Men likevel skal denne få bli postet. 😉

Posted 26. mai 2008 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , , , , , , , ,

2 responses to “Hvorfor er det så vanskelig?

Subscribe to comments with RSS.

  1. å finne brukernavn e no herk altså…

    Æ kunne faktisk ikke ha vært mere enig!

  2. koffer spør du ikke meg om brukernavn? du veit jo at jeg alltis finner på noe!

    Jammen jammen jammen, æ fant jo på noe sjøl nu.

Legg igjen en kommentar

