Filemon rasekatt.   3 comments

Filemon

Siden jeg ikke har skrevet her så mye de siste månedene så håper jeg et bilde av Filemon rasekatt, kan smelte hjerter slik det går bra til jeg gjør det igjen. Snart.

Posted 12. mai 2008 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with ,

3 responses to “Filemon rasekatt.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Heisann! :))

    Jeg har nettopp startet opp her inne, men trenger litt ideer til innstillinger og slikt. Ser du har det mye mer spennende enn meg!
    Kjekt å se deg her!
    Ble så glad!

    klem til min lille engel :o))

    Så koselig at jeg kan være til inspirasjon for andre. Har ikke vært så aktiv her inne de siste måndene, som sagt. Men nå sitter jeg igang igjen. 🙂

  2. Katten din er så fin, må få hilse på den en dag.. må bare først komme meg nordover igjen. ringte farmor og hun sa at neste gang jeg kom nordover skulle hun lære meg å lage fiskekaker!
    Da må jeg nesten komme meg hjem igjen snart.

    Ja, du må komme nordover igjen snart. Så skal du få hilse på han, og jeg sikker på at han kommer til å like deg!

  3. haha…ja send katten din inn som «hvitt flagg» liksom 🙂

    Han ser jo litt uskyld ut der, siden han hadde en aldri så liten rasepause der. Men det er visst veldig arti å herje med mattene sånn.

Legg igjen en kommentar

