Jeg blir en smule irritert.   6 comments

Fordi jeg vil vite ex.phil karakteren min som skulle ha kommet for en stund siden. Eller like etter nyttår, men det har vært sykdom hos sensorene, der min tydeligvis blir rettet. Så dermed har den ikke kommet enda. Først kom det beskjed om at den skulle komme på fredag, og på fredag kom det beskjed at den kommer i løpet av denne uka. Men jeg vil ha den nå!! Arg. Jeg vil bare vite om jeg sto eller ikke, og hvorvidt jeg må til Lillehammer i feburar. Og jeg vil vite om jeg må lete opp bøkene slik jeg kan lese igjen.

Men nå skal jeg puste inn og ut, og kanskje skrive de søknadene til de jobbene jeg har tenkt å søke på.

Posted 15. januar 2008 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , , , ,

6 responses to “Jeg blir en smule irritert.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Du står fordi siden æ gjorde da gjør pinade du også det!

  2. Du tror det ja? Æ har faktisk mine tvil.

  3. har du fått sjekka de nå?

  4. Nein, men skal det om ei stund.

  5. hm, hva nåh? Du konter eller? Jeg har strøket til eksamen en gang jeg også, det er kjipt når det skjer, men det løser seg jo alltid!!

  6. Æ konter ja. Æ må nesten det siden det er bare denna eksamen æ mangler for å få papiran på graden. Og de vil æ ha sånn at æ har bevis for at æ har en BA.

Legg igjen en kommentar

