jeg er litt syk.   5 comments

Ikke så mye enda. Men bare litt. Hoster og har vondt i halsen. Dumme broren min som smitter meg. Blir jeg skikkelig syk så kan jeg kanskje faktisk få skrevet de jobbsøknadene jeg må skrive før neste helg.

Det er rart. Å være fredigutdannet. Og helt fram til jeg får en jobb så kommer jeg til å være redd for at jeg ikke får. Det er jeg mest redd for er at det kommer til å ta en stund før jeg får. Men noe blir det. Så pass vet jeg iallefall.  Selv om jeg kanskje må ta de jobbene jeg egentlig ikke har noe lyst på. Alt er bedre enn ingenting. Så pass realistisk er jeg.

Men nå har jeg egentlig bare lyst til å se på film. Og tulle meg inn i ett pledd og bare slappe av. Kanskje jeg ikke blir så syk som jeg faktisk frykter.

Posted 5. januar 2008 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , ,

5 responses to “jeg er litt syk.

Subscribe to comments with RSS.

  1. ja, en grei start å i hvertfall skrive søknadene? Etterpå kan du heller bestemme deg for at du bare sender dem på «liksom», de på de jobbene du egentlig ikke vil ha i hvertfall! Klart du får deg jobb, og «et eller annet» er bedre enn ingenting, i hvertfall i en periode.
    Syk? Bør jeg pelle meg ut av bloggen din før jeg smittes?
    sukk! Godt bedring på deg 🙂

  2. søknadan ordnes i morgen, siden de ikke ble gjort i dag. Men søke skal æ, ellers så får æ værtfall ingenting.

    Men æ trur du kan være her liiiiitegranne til før du smittes. 🙂

  3. ok, jeg tar sjansen på litt bloggsmitte da. Ser du har endret bloggthemet ditt igjen 🙂
    Hva har du funnet å søke på da? Bokhandel?

  4. æ må å skrive søknader, lurer på om æ skulle bruke litt av gavekortet for å kjøpe meg en multiprinter som faktisk fungerer!!

  5. Lindis: Skal søke på deltidsstilling på SFO. Men har plana om å stikke innom bokhandlan også for å høre om de trenger hjelp.

    Daysi: vi skrive søknada ilag over msn? og kanskje du skulle gjøre det.

Legg igjen en kommentar

