Jeg hadde egentlig planlagt   5 comments

et tampen på året innlegg i går, og det skrev jeg delvis i hodet mitt. Og ble etterfulgt av tanken: ah, jeg skriver det senere, jeg orker ikke nå.  Noe som selvføgelig ikke ble gjort.

Jeg får ofte en følelse av at nyttårsaftener er en av de «kul» dagene, da man skal gjøre noe spesielt. I likhet med hva natt til 1 og 16 mai er. At det er en dag bestående av masse venner, drikke og være drita mens rakketene skytes opp. (Er det rart det er personskader hvert eneste år?) Kvelden kan til nød feires hjemme sammen med familien.

Det er noe jeg som regel gjør. Feirer hjemme. De siste årene så det som oftest bare vært meg og mamma, siden broren min som regel har dratt ut eller til venner. Men siden jeg egentlig ikke har venner her, så har jeg egentlig ingen andre å feire sammen med.  Det gjør at jeg føler meg ensom. Det gjør meg ingenting å være alene hjemme med mamma, men det er bare litt ensom at jeg som regel ikke har andre alternativer.

Jeg er ikke så glad i gå ut på byen, og når jeg først drar ut så blir det ikke med hvemsomhelst. Det er derfor jeg heller ikke bare vil slenge meg med noe. Som regel så bryr de seg ikke om hva jeg gjør, så dermed ender jeg opp med å føle meg mere ensom enn når jeg er hjemme.

Plutselig vet jeg ikke hvor jeg skal med innlegget. Jeg fikk bare en plutselig trang til å være litt negativ. Den går bort snart. Håper jeg, ellers får jeg meg sikkert aldri jobb.

Posted 1. januar 2008 by IborgLisa in Div. poster

5 responses to “Jeg hadde egentlig planlagt

Subscribe to comments with RSS.

  1. duuu
    hallo

    kæm du feira med i fjor?
    e æ ingen??

  2. Nei, du er ingen. så det så.

  3. d ekke du heller frøken nobody!!

  4. joda. Fordi egentlig så er vi dronningan av hele verden, og folk kaster seg etter oss.

  5. very interesting.
    i’m adding in RSS Reader

Legg igjen en kommentar

