Kattepasser   9 comments

dsc00051.jpg

Dette er Filemon som vi passer, og som klarer å sjarmere de aller fleste i senk. Han er nydelig og veldig kosete.  Her er han i full soving på sofan, og som selvføgelig bruker ene pynteputen til hodepute. Det virker som det er en selvføgle at han også har det. Og merkelig nok er det ingen av oss som har protestert.

dsc00049.jpg

Selv om han er veldig snill og kosete så er han også full av energi og kan tidvis være rampete. Som når han tar de nederste kulene på juletreet for å leke med dem. Eller som da han på lørdagen snek seg under gulvteppet da jeg og mamma skulle legge det på plass. Det var en løs del som Filemon fant det passende å leke med. Ingen av oss så at han hadde sneket seg under der, før det plutselig kom med pote ut på kanten.

(og flere bilder kommer senere)

Posted 27. desember 2007 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , , ,

9 responses to “Kattepasser

Subscribe to comments with RSS.

  1. så søt han var da 🙂
    Mmm…misunnelig, jeg vil også ha en katt som kan ligge på magen min å kose seg og male. Sukk…kanskje jeg skal flytte på landet og få meg katt?
    Har du det fint der oppe? Kjedelig å bo hjemme?

  2. Han er veldig søt. Og hadde du vært på besøk her, så kunne det hende at han hadde kommet på fanget ditt og mala. Helt sant altså.
    Og jaaa, det syns æ du skal gjøre. 🙂

    Foreløpig har det fint, og håper æ fortsett å ha. Det kommer kanskje litt an på kor æ får en jobb. Men foreløpig så er det greit å bo hjemme. Men vess det skal fortsette å være det, så burde æ få meg jobb ganske fort etter jul.

  3. har du søkt noe enda da? Jobb altså? Er det i det hele tatt noe å søke på?
    Lindis er flink pike og går på jobben hver dag nå. Syns faktisk det er gøy 😛
    Men skulle hatt en katt ja. Eller til nød en menneskekjæreste. Nei, heller en katt. Det er enklere. hehe…jeg er SÅ optimist for tiden liksom 🙂

  4. Foreløpig har æ ikke søkt på noe enda, har brukt litt tid på å se på plass som nav, finn.no og zett.no, i tillegg til avisa.
    Mamma sa at æ kunne melde meg som vikar i den nærmaste barnehagen, og det tror æ blir å gjøre. Itillegg kan æ melde meg som vikar hos div omsorgsgrupper, men det har æ egentlig ikke så lyst til. (men må man så må man).
    Men har tenkt å høre på bokhandlan her om de trenger noe hjelp, så æ får se hva det egentlig blir til.

    Flinke Lindis fortjene masse bamsemus (og herr nordberg selvføgelig),siden ho er flink å dra på jobb.

  5. søte pusen er søt!

  6. ja,det er han. Men ikke når han drep småfugla og tar dem med inn.

  7. ps: takk for bloggfølget i år – og riktig godt nytt år til deg Ikkeborg! Tar det nå jeg sånn at jeg er helt sikker på å ikke glemme det denne gangen 🙂

  8. Godt nyttår til deg også Lindis. Takk for bloggfølget ja (og du blir ikke kvitt meg så lett i det nye året.)

  9. (;

Legg igjen en kommentar

