Flyttetid og bloggtørke   8 comments

Jeg har hatt bloggtørke, med veldig lyst til å skrive. Det er litt merkelig. Masse lyst til å skrive, men bare ingenting å skrive om. Det kommer mere litt etterhvert, jeg må bare bli ferdig flyttet først.

Fordi jeg flytter på torsdags morgen, så hele dagen i morgen blir å gå til pakking og vasking av hybelen min. Også må jeg kjempealt for tidlig opp på torsdag, og det er ikke noe jeg har spesielt lyst til.  Det blir litt merkelig å flytte hjem, selv om det bare blir midldertidig. Jeg kjenner på meg at jeg ikke klarer å bo der noe lengre enn til høsten neste år. Det kommer bare ikke til å gå i det hele tatt.

Men nå er det litt avslapping til før klærne blir hengt opp, og middagen blir lagd og spist. Så må man opp med den forhåpentligvis siste smartpakken, og de klærne som er brukbare. Men som jeg da ikke bruker lengre. Også får jeg håpe at jeg får plass til alle de klærne og tingene jeg har igjen her nå, ellers så må jeg kjøpe enda en smartpakke. Det finner jeg vel ut i morgen en gang.

Posted 18. desember 2007 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , , , , ,

8 responses to “Flyttetid og bloggtørke

Subscribe to comments with RSS.

  1. hei, alt bra? Du, den mailen om hovedbyen hadde havnet som spam inne på hotmail, jeg så den ikke før lenge etter det var for sent. Sukk…en gang skal vi sikkert få til å ses da, vi skal jo stå i kø og kjøpe kakao eller noe sammen.
    Så, du flytter nå ser jeg, og da regner jeg med at eksamen er vel overstått? Håper det har gått bra. Ønsker lykke til med flyttingen, og håper du er på nett der nordpå også? God jul forresten, sånn hvis vi ikke ses i blogg før den tid. Det kan brått bli litt hektisk rundt om.
    Klem fra lindis 🙂

  2. Jepp, nettopp på nett her nordpå.

    Til hovedbyen kommer æ sikkert for å plage daysi, og det kan til og med hende at æ flytter nedover dit til høsten neste år. Æ må bare se hva som egentlig skjer med jobb osv her.

    På ex.phil eksamen så er alt uvisst enda, men på oppgaven ble det det en D. Men æ skulle gjerne likt å ha litt høyere iallefall.

    Og kanskje vi kan drikke kakao i kø og sammenligne håndarbeid?

  3. tenk noenganger er det helt motsatt hos meg. Hundre bloggideer og ingen ork til å skrive dem ned!!

  4. Kanskje vi skal ta å bytte litt? Du får litt skrivelyst hos meg, og æ får noen idea hos meg?

  5. jobb snart du får, det samme æ også få og vips penger vi har som vi kan reise langt med… og ding dong vi banker på, fru nordberg blir med på kakaodrikke med…

    høres ikke d fint ut?

  6. Jaa, spesielt når vi har med oss boller uten rosiner og masse bamsemums till fru Nordberg.

    Og masse penga og jobb vi får.

  7. boller uten rosiner er et must i såfall 🙂
    Klart dere får dere jobb, og penger! Bor dere plutselig nordpå begge to nå??

  8. Nei, bare æ. Daysi befinner seg i hovedbyen. Dit kommer æ også kanskje til høsten. Iallefall vess æ har klart å spare opp litt penga, slik at æ det ikke er krise vess æ ikke får jobb med en gang.

Legg igjen en kommentar

