Jeg er sliten   Leave a comment

Og lei. Men glad for at oppgaven er levert inn, og jeg håper at alt går greit til tross får den lille tabben min. Kanskje ikke tabbe, men jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle den for.

Uansett: nå har jeg og mase naboen min vært bort alt rotet, som da tydeligvis er mitt ansvar. Hun har egentlig vært opphengt i det rotet helt siden hun flyttet inn. Merkelig nok er hun den eneste av de naboene som har bodd her sammen med meg som har reagert på det. Hun hadde visst snakket med Studentsamskipnaden i dag, de sa også at det var mitt ansvar. Egentlig så skjønner jeg ikke helt hvorfor. På en måte så er jo greit at de ikke kan bruke ressuser på å rydde opp etter tidligere leietakere. Eller egentlig så er det ikke. Jeg mener – det er heller ikke rett at det skal være mitt ansvar bare fordi jeg har bodd der lengst. Hadde det vært mine ting så hadde det jo være greit. Men når ting står der i årevis uten at det blir ryddet – hvordan kan det da være mitt ansvar?

Det eneste jeg har gjort er å ha bodd her i snart to år.

Posted 6. desember 2007 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , , , ,

Legg igjen en kommentar

