Ferdig for nå.   2 comments

Oppgaven er skrevet ferdig. Litteraturlista er skrevt, helt rett denne gang. Forsiden er lagd, og innholdsfortegnelsen er skrevet.  Så i morgen trenger jeg bare å dra på skolen, printe oppgaven ut en gang og lese gjennom den. Slik at jeg kan se etter skrivefeiler, slik at jeg kan få rettet dem opp.

Så er det bare å printe ut, og levere inn.  Deretter må jeg printe ut ex.phil notater og småoppgaver slik at jeg kan bruke det til ex.phil eksamen neste uke. Men jeg sitter her med en litt dårlig følelse. For at oppgaven min egentlig er elendig, slik at jeg får en dårlig karakter. For at jeg skal stryke på ex.phil eksamen. Og får jeg ikke skal få plass til alt jeg skal ha med meg når jeg flytter hjem. For hvordan jeg skal få slept opp norgespakkene på Kiwi, eller på postkontoret.  For at jeg ikke skal få jobb.

Jeg håper det bare er en midlertidig liten nedtur. Det er sikkert en sammenheng med at jeg får mensen kjempesnart, er redd for å stryke, har litt merkelig kløing i halsen og litt vondt i hodet.  Forhåpentligvis så er alt mye bedre på denne tiden i morgen kveld. Da har jeg fått levert inn, fått prinetet ut det som skal printes ut. Også har jeg forhåentligvis kanskje tatt noen minutter med sol, og være på strandtorget og brukt litt penger. Som jeg selvføgelig ikke har råd til å bruke på det jeg vil nå.

Men nå er det lalletid. Kjempesnart iallefall.

Posted 5. desember 2007 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , , , , ,

2 responses to “Ferdig for nå.

Subscribe to comments with RSS.

  1. du masse gjøre samt du ska ikke bekymre deg, du får god karakter på oppgaven fordi derfor!

  2. æ håper det går noenlunde bra med oppgave. Og ex.philen for oss begge.

    Alt ordne seg på en eller anna måte. Håper æ.

Legg igjen en kommentar

