Første desember.   4 comments

23 dager til julaften, 5 dager til oppgaven min skal inn og snøen laver ned. Jeg har ingen arbeidslyst, eller jo litt. Men jeg har bare ikke lyst til å være hjemme, jeg har lyst til å ta skolearbeidet med meg (det spiller ingen rolle om jeg skriver noe for hånd før jeg skriver inn på pacen) og dra til byen. Se på julegata, se om juletreet er tent. Kanskje få litt julestemning, og for å kommet meg litt ut her fra. Problemet er bare at den ene plassen jeg har lyst til å sette meg for å drikke kaffe og jobbe litt er som regel stappfull på denne tiden på lørdager, og den andre plassen stenger om den time. Så dermed får jeg ikke gjort noe der.

Egentlig så skulle jeg ønske at jeg hadde noe adventspynt på hybelen, men samtidig siden jeg flytter om 19 dager så er det egentlig likegreit at jeg ikke har det.  Uansett så burde jeg gjøre noe skolearbeid her snart, ellers blir jeg hvertfall aldri ferdig.

Posted 1. desember 2007 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , , , , ,

4 responses to “Første desember.

Subscribe to comments with RSS.

  1. hva blir det til da?

  2. det ble til tur til skolen for å printe ut oppgaven sånn at æ kan sitte under pleddet i kveld og lese igjennom og skrive notata for hånd.

    Også ble det tur til rema rett etter skolen så æ har enda ikke fått varmen i meg så det passe egentlig bra.

  3. jeg kjenner igjen så veldig den litt stressfølelsen før innlevering av oppgave. Man vet at man må, og så får man ikke gjort noe med det nettop fordi man vet at man må. Og så begynner man forfra igjen.
    Jeg har ikke det spøtt adventspynt her jeg bor, bortsett fra den kalenderen, men det er jo mest på tull. Pleier ikke sette frem noe juleting før lille julaften. Jeg blir bare lei ellers. Men det er meg da.

  4. Akkurat nu kunne æ ha tenkt meg bare litt sånn adventspynt, ikke mye men bare litt.

    Men i dag har æ fått lest gjennom og strøkt ut en del som ikke skal være med, og nu skal æ likesom skrive notat som æ skrive inn i mårra. Æ tror det blir litt sent i kveld, for æ plutselig så tre episode av kalde føtter tidligare i dag.

Legg igjen en kommentar

